بانک گروههای تلگرام - پشتیبانی تلگرام در ایران

گروه های تلگرام , تبلیغ کانال , افزایش بازدید پست , استیکر تلگرام , لایک و نظرسنجی های تلگرام , خرید ممبر و آموزشهای پیامرسان تلگرام در ایران

بانک گروههای تلگرام - پشتیبانی تلگرام در ایران

گروه های تلگرام , تبلیغ کانال , افزایش بازدید پست , استیکر تلگرام , لایک و نظرسنجی های تلگرام , خرید ممبر و آموزشهای پیامرسان تلگرام در ایران

مشاهده کامل اعضای کانال

مشاهده کامل اعضای کانال



برای مشاهده همه اعضای کانال در درجه اول باید مدیر کانال باشید. حال اگر مدیر هستید وارد چنلتون بشین و روی اسم اون کلیک کنید و در قسمت Members میتوانید افرادی که در چنل شما عضو هستند را ببینید و وارد پروفایلشون بشین و یا حتی ریموشون کنید. دیدن همه اعضا تا 200 نفر امکان پذیر است و درحال حاضر امکان دیدن بیش از 200 نفر وجود ندارد، مثلا اگر جلوی ممبرهای شما نوشته 1400 بدانید که 1400 کاربر دارید ولی فقط میتوانید تعداد گفته شده را ببینید و وقتی میاین پایین با پیغام Only the last 200 members are shown here مواجه میشوید.

کسانی که عضو عادی هستن همین دویست نفر و هم نمیتوانند ببینند.


به این نکته توجه داشته باشید که برنامه ای برای این کار وجود نداره و الکی وقت خودتونو هدر ندهید




نظرات 11 + ارسال نظر
کاپیتان سئو 1398/06/27 ساعت 12:36

سلام وقت بخیر. من یک کانال آموزشی سئو و طراحی سایت راه اندازی کردم. اگه مایل بودید در این کانال kapitanseo@ عضو بشید.

شهلا 1397/05/20 ساعت 19:28

سلام.برای مشاهده اعضا کانال ک مدیر گروه نیستم راهی وجود داره؟ممنون میشم جواب بدین

Mohammad 1396/08/09 ساعت 08:27

سلام... ولی جدیداً قابلیت جست و جوی اعضا بر اساس نامی که وارد می کنید در کانال وجود دارد..از طریق ذره بین بالای بخش مشاهده اعضا... سپاس

بله این مطلب قدیمیه

هما 1396/07/10 ساعت 14:34 http://98iia.com

ممنون جالب بود

مینا 1396/05/16 ساعت 18:12

چقد مسخره خب حالا بشه ببینیم

طیبه 1396/05/09 ساعت 08:47

سلام چطوری میشه ممبر هایفیک که به کانالمون اضافه شده رو خودمون حذف کنیم

ممنون که حتی مسائل جزعی رو هم آموزش میدید.

ava 1396/05/04 ساعت 20:07

@khaanoomaanee
دوست داشتین عضو بشید خوشحال میشم

همه چیز درباره روابط اخلاقی خانم ها و آقایون

سپاس

ft 1396/03/30 ساعت 06:56

چطور میشه اعضای یک کانال عمومی رو دید؟!
چون درحالتی که شما مدیر نباشی این امکان وجود نداره نداره

نمیشه دیگه

سودافریزاد 1396/03/27 ساعت 21:17

سلام خسته نباشید من سودافریراد هستم قبلا یه شماره داشتم باهاش اهنگ میذاشتم توی کانالم و بدلیل دیلیت اکانت یهویی نتونستم کانالمو بپاکم البته اعضاشو پاک کردن وبعد متوجه شدم اهنگام هم موندن توکانال و ممکنه برام دردسر ساز بشه ـ اگه میشه برام کمک کنید ـ کانالم ایدیشsevdafarizadam هس من خوانندگی میکردم ولی به دلیل امنیتی و اینکه توشهری هستم که .... تصمیم گرفتم پاک کنم ولی الان اون کانال مونده و دردسر ساز خواهد شد بران ازتون خواهشمندم اگه میشه برام راهنمایی کنید ایدی اینیستاگرامم banoye_seda اگه میشه کمک کنید که چطور میشه این کانالم حذف بشه بعد اینکه بااون شمارم دیلیت اکانت زدم. ویااینکه چقد عمر داره این کانالم حتی اگه نشه پاکش کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد