بانک گروههای تلگرام - پشتیبانی تلگرام در ایران

گروه های تلگرام , تبلیغ کانال , افزایش بازدید پست , استیکر تلگرام , لایک و نظرسنجی های تلگرام , خرید ممبر و آموزشهای پیامرسان تلگرام در ایران

بانک گروههای تلگرام - پشتیبانی تلگرام در ایران

گروه های تلگرام , تبلیغ کانال , افزایش بازدید پست , استیکر تلگرام , لایک و نظرسنجی های تلگرام , خرید ممبر و آموزشهای پیامرسان تلگرام در ایران

عدم دریافت کد فعال سازی تلگرام

عدم دریافت کد فعال سازی تلگرام



اگر شما هم مشکل ارسال نشدن کد فعالسازی را دارید باید بدانید که این مشکل از کجاست و سپس اقدام به رفع ان نمایید.

در حالت اول ممکن است که آی پی شما توسط سرور تلگرام مسدود شده باشد که یا به علت حذف و نصب زیاد و یا مسایل دیگر به وجود می آید که برای حل این مشکل باید با یک گوشی دیگر اقدام به قعالسازی تلگرام کنید و سپس در گوشی خود تلگرام را فعال کنید

 مشکل ارسال نشدن کد تاییدیه تلگرام به شماره موبایل را با بکارگیری نرم افزارهای تغییر آی پی یا عبور از تحریم هم میشود حل کرد و همچنین با ورود به سایت web.telegram.org و از اینجا شماره خود را ثبت کنید تا منتظر دریافت کد شوید و بعد اینکه نتونست کد و ارسال کنه یک تماس با شما میگیره و کد و به صورت صوتی اعلام میکند.


توجه داشته باشید اگر زیاد اقدام به حذف TELEGRAM خود کنید و یا در بازه زمانی کوتاهی پشت سرهم اقدام به دریافت اس ام اس فعال سازی تلگرام کنید، توسط telegram تحریم میشوید و شاید تا هفته ها نتوانید موفق به فعال سازی با اون سیم کارت شوید.





نظرات 65 + ارسال نظر
محمد 1398/08/21 ساعت 11:41

سلام من میخواستم نسخه های موبوگرام امتحان کنم وقتی وارد میشدم متاسفا بدون لوگ اوت، نرم افزار پاک میکردم الام سه روز میزنه بیش از حد تلاش کردی و کد نمیده، تورو خدا بگید چیکار کنم؟

fatemeh 1398/07/08 ساعت 21:24

سلام.من سیم کارت مو تازه خریدم و همون دفعه اول که خواستم کد رو دریافت کنم برام هیچ کدی ارسال نشد..باید چیکار کنم:چشمک

milad 1398/06/01 ساعت 09:40 http://www.gogglcorm.ir

باهرتلگرامی وارد میشم کد نمیاد لطفا زود تر اقدام کنید

Mrym 1398/05/01 ساعت 16:54

سلام_ اس ام اس کد تلگرامو حذف کردم و دیگه اس ام اس نمیاد و میگه با همون کد فرستاده شده باید وارد شم.حالا چی کار کنم؟؟؟

اا 1397/12/19 ساعت 08:51

سلام
من وقتی میخوام تلگراممو نصب کنم تو برنامه میگه کدبرای شما پیامک شد،اما روی سیمکارتم هیچ اسمسی نمیاد.
مشکل از کجاست

بهزاد 1397/11/14 ساعت 23:19

با سلام تلگرام از روی دستکاپ حذف شد اما الان وقتی شماره را دوباره وارد می کنم هرچه نکست را می زنم تکان نمی خورد فعال نمیشه .چه کار باید بکنم ؟

بهزاد 1397/11/14 ساعت 23:17

با سلام تلگرام از روی دستکاپ حذف شد اما الان وقتی شماره را دوباره وارد می کنم هرچه نکست را می زنم تکان نمی خورد فعال نمیشه .چه کار باید بکنم ؟

تعععع 1397/09/24 ساعت 21:41

سلام من
کد را ارسال میکنن ولی اوکی را که میزنم جیزی نمیشه

nasim 1397/04/19 ساعت 18:02 http://mrd.nasim1980@gamil.com

با عرض سلام
من بخاطر فیلترشدن تلگرام اونو پاک کردم الان که دوبارع میخوام داخلش بشم کد نمیده .این وب سایتها هم که معرفی کردن باز نمیشه باید چیکار کنم .خواهشا رهانمایی کنید.از این تلگرام طلایی یا هر تلگرام فارسی بدم میاد

mahya 1397/03/28 ساعت 04:06

سلام منم مشکل عدم دریافت کد دارم .اما الان ک سایت تلگرام فیلتره و هیچ فیلترشکنیم الحمدلله کار نمکنه باس چیکار کنم ک کد برام بیاد مال من میزن to many trys.plaese try leter.اگ صبر کنمچنوقت دیگ بزنم میاد؟؟

نفس 1397/03/02 ساعت 12:09

سلام من تلگرام طلایی داشتم بروزرسانی نمیشد تلگرامم راحذف کردم حالادیگه وصل نمیشه توروخدا بگین خیلی خیلی ضروریه باید به یکی پی ام بدم ازطریق تلگرام توروخداجواب بدین

مهتاب 1397/02/20 ساعت 21:08

سلام!قبل فیلتر تل تلگرام منو از تل خارج کرد!ینی لوگ اوت کرد و الان کد واسم نمیاد!میگن دیگه کد ارسال نمیشه تا زمانی ک تل فیلتره!تو رو خدااا بگین چیکار کنم؟!به اطلاعات تلم نیاز دارم شدیدا!
در ضمن با کامپیوتر میام تلگرام!

setayesh 1397/01/20 ساعت 22:59

سلام من امروز تلگرام ایکسم رو پاک کردم و تلگرام طلایی رو نصب کردم ولی نمیومد برای همین پاکش کردم دوباره تلگرام ایکس رو نصب کردم دو بار کد رو اشتباه زدم دیگه نیومد هر تلگرامی که میریختم نمیومد میگفت بعدا تلاش کن زیاد زدی
الان ده ساعت گذشته ولی نیومده چیکار کنم توروخدا بگین چیکار کنم دارم میمیرم

civh 1397/01/09 ساعت 15:19

سلام توروخدا جواب منو خیلی زوووود بدین
من تلگراممو پاک کردم حالا دوباره که می خام بریزم میگه (no workers running)یا اینکه (RPC-call-fall)چیکار کنم توروخدابگین... نمیتونم دووم بیارم...تمام زندگیم وابستش بهش...

وحبد 1397/01/09 ساعت 11:44

من مشکل ارسال پیامک دارم و میگه چون زیاد درخواست دادی بعد تلاش کن..اما چند روره گذشته.خبری نشده تو سایت تلگرام چی باید بنویسم که سرور تلگرام 11شمارم رو از مسدودی بیاره بیرون؟

حدیث 1396/11/26 ساعت 09:14

سلام من هرروز از سیستم به تلگرام وصل میشم پایان کار مجبورم خارج بشم و روز بعد دوباره باید کد فعال سازی بگیرم و الان سیستم به من کد فعال سازی نمیده باید چی کار کنم؟ یه سوال دیگه نمیشه یه جوری آفلاین بشیم که نیاز نباشه هر روز کد فعال سازی بگیریم؟

زیاد اینکارو کنی گیر میده بجای اینکارا یک رمز قوی بزار رو تلگرامت هیچکی نمیتونه واردش بشه

marjan 1396/11/24 ساعت 09:11

سلام من واسم خطای limite axccede میا چیکار کنم؟

حسن 1396/11/06 ساعت 11:49

ببین دوست عزیز من هر وقت میرم واسه اکانتم گزینهtwo step همون تایید دو مرحله ای رو فعال می کنم. بعدش که میرم پسورد رو میدم که دوباره اکانتمو فعال کنم پسورد دوم رو قبول نمی کنه میگه اشتباهه ولی مطمئنم پسوردو درست می زنم. یه چیز دیگه من هروقت میرم واسه اکانتم پسورد محلی تعریف کنم وقتی نرم افزارو می بندم بعد می خوام وارد شم پسوردمو قبول نمی کنه میگه اشتباهه در حالی که مطمئنم پسوردی که می زنم درسته. عنی امکانش هست کسی تو گوشیم باشه یا تو اکانتم؟ یا مشکل از کجاشه اینطوری میشه؟

masih 1396/11/04 ساعت 15:55 http://wwwmasih

من خط گوشیم گم کردم حلا کد تلگرام میخواستم

خب بزن بیاد به سیم کارتت

Hadi 1396/10/01 ساعت 00:37

سلام من تلگراممو حذف کرم ولی بعداز اینکه میخواستم نصب کنم نوشت که شما زیادی تلاش کردی و... دو روزم صبر کردم و دوباره امتحان کردم ولی نشد، الان با یه گوشی دیگه کد تلگراممو ارسال میکنه و تلگرام رو اون گوشی نصبه ولی من میخوام بیارمش رو گوشی خودم باید چیکار کنم؟؟؟ درضمن کلا با هر شماره و سیم کارتی رو گوشیم همین error رو میده، تو رو خدا جوابمو بدین خیلی ضروریه

24 ساعت صبر کن درست میشه

ارکان 1396/09/26 ساعت 20:18

چقد شماره رو میزنم رمز فعال سازی رو نمیده زنگ هم نمیزنه چیکار کنم راهنمایی کنید :

حسین 1396/09/23 ساعت 04:01

سلام من فک میکنم به دلیل زیاد دیلیت کردن اکانتم کد رو برام پیامک نمیکنه
الان دوهفتس گذشته هنوز درس نشده باید چیکار کنم

یه شماره دیگه ثبت کن

کیمیا 1396/09/15 ساعت 23:26

دقیقا چه مدت باید منتظر موند تا بعد از تلاش بیش از حد تلگرام کد بده؟
لطفا جواب بدین خیلی احتیاج دارم

24 ساعت

مهسا 1396/09/11 ساعت 23:44

سلام من تلگرامم خودش قطع شد البته با ویندوز فعالیت میکنم حالا دیگه بهم کد ورود نمیده اگه راهنمایی کنیئ ممنونم

24 ساعت صبر کنید

نیلوفر 1396/09/08 ساعت 15:23

من کد تلگرام رو زیاد وارد کردم بعد میگفت نامعتبره
الانم میگه زیاد تلاش کردی بعدا تلاش کن
چیکار کنم ؟؟ خیلی احتیاج دارم..
بعدا درست میشه ؟ چقدر باید صبر کنم؟؟
جواب بدید لطفا

24 ساعت صبر کن
الکی هم تلاش نکن

شکیبا 1396/09/06 ساعت 22:28

سلام خسته نباشید من به تلگرامم ڱذرواژه دادم یادم نمیاد بعد باید دیلیت اکانت بزنم ولی کد دیلیت اکانتم توی تلگرام میاد
من تلگرامم باز نمیشه چیکار باید بکنم؟چجوری دیلیت اکانت بزنم؟

باید گزینه قرمز رنگ ریست و بزنید و بعد 7 روز اکانتتون ریست میشه

Zahra 1396/09/05 ساعت 20:16

من تلو چندبار حذف بعد دوباره نصب کردم .الانم کد نمیاد.باید یه هفته یمونم؟

بله

علی 1396/08/25 ساعت 12:21

سلام خسته نباشید من می‌خوام با شماره ای وارد شم که قبلاً داشتم الان اون شماره دستم نیست ولی تلگرام با دوروش کدرو میده یا پیامک یا تماس من چکار کنم کدرو دریافت کنم

وقتی شماره دستت نیست چجوری پیام و تماس دریافت کنی

سحر 1396/08/11 ساعت 13:53

سلام گوشیمن ایفونه امروز دلت اکانت زدم ولی الان هرچی میزنم کد نمیده چیکار کنم

من حتی وارد اون سایتی که گفتین شدم ولی باز کد تو خود سایت نمیاد

صدف 1396/07/27 ساعت 00:15

سلام . من هر بار که می خوام تلکرام را باز کنم کد فعالسازی میخواد چکار کنم که دیگر کد نخواد؟ با تشکر

کد فعال سازی دوم؟

نسترن 1396/07/14 ساعت 18:20

سلام من تلمو خبلی حذف و نصب کردم الان بهم کد نمبده با دیلت اکانتم درس نمیشه؟؟

sar 1396/07/14 ساعت 16:20

سلام احتمالش هست دیگه کدتلگرام نیادچون من چندبار شماره رو وارد میکنم میگه بعدا امتحان کن چیکار کنم بجز عوض کردن سیم کارت
لطفا جواب بدید

هلیا 1396/07/13 ساعت 19:21

سلام توروخدا چیکار کنم چنبار شمارمو زدم کدو فرستاد ۱رقمش کم بود بعد زد که بیش از اندازه تلاش کردی یکم استراحت کن تورو قران چیکار کنم نیاازش دارمم

علی 1396/07/12 ساعت 16:07

سلام من تلگرام رو کلا تو ۳ ۴ ماه ۲ ۳ بار حذف و نصب کردم دوباره الان حذف کردم نصب کردم کد رو نمی ده چند بار امتحان کردم الان میگه زیاد زدی بعدا تلاش کن یعنی کی تلگرامم می تونم دوباره امتحان کنم و کد م میاد ۱ روز ۲ روز ۱۰ روز لطفا جواب بدی دد

شاید هیچ وقت هم کد نده

شگفت زن 1396/06/08 ساعت 18:18

به اون چه که ما هی میخوایم حذف و نصب کنیم

غریبه 1396/06/08 ساعت 15:32

ببخشید منم مشکل دوستان رو دارم چند بار کد رو اشتباه زدم نمی یاد دیگه تا کی باید صبرکنم

سمانه 1396/06/05 ساعت 10:16

سلام ،،،برای من توسط پیامک کد تلگرام اومده ،،،درحالی که با اون شماره تلگرام ندارم و با یه شماره ی دیگه تلگرام فعال دارم

حتما کس دیگه سعی کرده وارد بشه

f 1396/06/03 ساعت 23:16

در کامپیوتر و ویندوز سون too many tries.pleas try again latar

دیشب بستم تا کسی وارد اکانتش بشه حالا فقط وارد اکانت خودم نمیشه
این ارور میاد و کد فعالسازی برام نمیاد اصن صفحه ش باز نمیشه

سعید 1396/05/26 ساعت 16:37

سلام من تلگرامم رو چند بار حذف کردم الان ک میخوام نصب کنم اصلا کد بهم نمیده!

کیهان کردستان 1396/05/18 ساعت 17:44

تنها راهی که برای حذف بیش از اندازه اکانت مسدود شده و نمی توانید وارد تلگرام شوید باید با یه ترفند از خط دیگه که تلگرامش نصب است تعویش شماره رو زد و اون شماره موبایلی مسدود شده را وارد کرد . این تنها راهشه

پردیس 1396/05/10 ساعت 14:51

سلام تلگرام به من کد نمیده خطای تلاش زیاد و بعدا امتحان کن میده چیکار کنم

پردیس 1396/05/10 ساعت 02:05

تلگرام به من اخطار too many tries میده تا کی باید صبر کنم لازمه ذلیت اکانت کنم؟

پردیس 1396/05/10 ساعت 01:35

سلام من چند بار حذف و نصب کردم بعد که اومدم دوباره نصب کنم گوشیم خاموش بود کد نمی تونستم دریافت کنم الان بعد از چند بار تلاش میزنه که شما زیاد تلاش کردید بعدا دوباره امتحان کنید چیکار کنم من؟

یه روز صبر کن

sajad 1396/05/09 ساعت 01:54

سلام خست۶ نباشید من یه بار چن بار دلیت اکانت کردم و الان دیگه نمیتونم وارد تلگرام شم .چقد طول میکشه این ۲ هقته ست که پیغام خطا میده چیکار کنم

دقیقا اطلاعی ندارم

مهدی 1396/05/01 ساعت 21:44

ببخشید کمی صبر یعنی چه مدت . به من پیغام داده تعداد دفعات کد خیلی زیاد بوده بعدا سعی کنید کد بگیرید . یعنی چ وقت بعد

مریم 1396/04/26 ساعت 13:46

سلام دو روزه تلگرام بهم کد نمیده
اول که شمارمو وارد میکنم ی تماس یک ثانیه ای انجام میشه ولی سریع قطع میشه بعد از چند بار تکرار میاد your phone number
تا دقیقا فردا همین موقع دلیلش چیه
چرا عوض پیامک تماس تماس اصلا نمیشه ارتباط برقرار کرد

your phone number بقیش چی؟

حانیه 1396/04/26 ساعت 13:28

سلام‌سه‌باراشتباهی‌کدتلگرامموواردکردم‌حالادیگه‌اصلانمی‌تونم‌واردشم‌چیکارکنم‌تاچندروزدیگه‌می‌تونم‌واردشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یک روز صبر کن و هی الکی تلاش نکن

Sepide 1396/04/25 ساعت 02:42

سلام خسته نباشید من تلگرامم رو إز روى گوشى قبلیم پاک کردم میخواستم بریزم روی گوشى جدید اما متاسفانه وقتى شمارمو وارد میکنم أین ارورر رو میدهLimit exceeded
چه کار باید کرد؟ ممنونم

بیش از حد تلاش کردی
صبر کن یه مدت بگذره بعد امتحان کن

زهرا 1396/04/24 ساعت 19:55

اه چرا این کد نمیاد چرا آخه اصلا بدردم نمیخوره

مائده 1396/04/18 ساعت 09:35

سایتی که آدرسش رودادین میگه دسترسی بهش امکان پذیرنیست؟

چرا باز میشه

ح 1396/04/16 ساعت 06:31

سلام تلگرامم مسدود شده..تورو خدا چکار کنم

دنیا 1396/04/15 ساعت 17:46

کد تلگرام نمیاد برای من
دفعه ٣ که تلگرام نصب میکنم
الان باید چی کار کنم؟

اکبر 1396/04/09 ساعت 11:31

سلام من کد فعال سازی رو چن بار اشتباه وارد کردم بره تلگرام
الان هرچی میخام وارد شم نمیشه تلگرام و بعد از وارد کردن شماره این پیغام میاد
Limit exceeded
لطفا راهنمایی کنین چیکار کنم؟؟؟؟؟؟

کمی صبر

الهام 1396/04/09 ساعت 08:19

سلام من تلگرامم بروزرسانی کردم ولی نمیدونستم دوباره کد باید وارد بشه، خطم مسدود شده بود، الان ک مثل پیامک میاد، چیکار کنم تلکرامم نصب بشه با همین شماره یا چطوری ب ورژن قبلش برگردونم اصلا بروزرسانی نخاستم عجب گیری کردما لطفا کمک کنید مرسی

باید کد بیاد دیگه - امکان برگشت به حالت قبل نیست

رسول 1396/04/08 ساعت 11:29

سلام تلگرام نصب کردم کد تایید اومد تا زدم صفحه تلگرام باز نشدهر کاری کردم تلگرام باز نشد دوباره سعی کردم پیغام میده شما با این شماره وارد شدی لطفا کمک کنید

مهدی 1396/04/04 ساعت 21:18

سلام
من زیاد تو یه روز تلگرامم رو حذف و نصب کردم
الان دیگه نصب نمیشه چیکار کنم

شماره جدید بگیر

عرغان 1396/03/25 ساعت 11:26

سلام
من دیشب نسخه تلگرام آپدیت شده رو از app store گرفتم و وقتی خواستم تلگرام رو نصب کنم کد نمیو مد تا اینکه با نوشته ی زیر بر خوردم:
Limit exceeded
لطفا کمکم کنید پاسخ رو به ایمیلم بفرستید
erfan.mohammadi.2411@gmail.com

Yashar 1396/03/24 ساعت 19:08

سلام خسته نباشید من امروز خواستم وارد تلگرام دوستم بشم و کد احضار هویت رو که به من داد رو زدم ولی وارد نشد یه چند باری امتحان کردم ولی دیگه ارور میده که به خاطر تلاش زیاد نمیتونم وارد شم بعد میخواستم بپرسم رباتی چیزی وجود نداره که به تلگرام این پیغام رو برسونه که زود تر از این وضعیت خارج شه؟ ممنون میشم پاسخ بدید

بیتا 1396/03/17 ساعت 09:58

￵سلام من گوشیم توسط ایرانسل مسدود شده و اعتباری هست نمیدونم به چ علت هر چی هم پیگیری میکنیم میگن فقط مالک خط مالک خط هم در دسترس نیست بعد تلگرام خراب شد و دوباره نصب کردم چون از طریق ایرانسل مسدود کد فعالسازیش نمیاد￸

محمودرضا 1396/03/15 ساعت 01:30

با سلام امروز تلگرام حذف کردم و برای نصب مجدد کد فعال سازی ارسال نمیشود و در حال حاضر امکان ثبت شماره موبایل وجود نداد لطفا راهنمایی کنید..

یاسی 1396/03/09 ساعت 10:33

باسلام من ازتلگرام خارج شدم الان هرکاری میکنم وصل نمیشه چیکار کنم

دیبا 1396/02/28 ساعت 13:16

با سلام الان من شمارمو میدم کدو ارسال نمیکنه چی کار کنم تورو خدا قبل شنبه بگین؟نحوه ثبت شماره در این سایت چطوره؟

به خاطر تلاش زیاده باید کمی صبر کنید

Zeynab 1396/02/05 ساعت 10:41

من الان چ کار کنم

عابدشاه 1395/11/27 ساعت 11:45

G

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد