بانک گروههای تلگرام - پشتیبانی تلگرام در ایران

گروه های تلگرام , تبلیغ کانال , افزایش بازدید پست , استیکر تلگرام , لایک و نظرسنجی های تلگرام , خرید ممبر و آموزشهای پیامرسان تلگرام در ایران

بانک گروههای تلگرام - پشتیبانی تلگرام در ایران

گروه های تلگرام , تبلیغ کانال , افزایش بازدید پست , استیکر تلگرام , لایک و نظرسنجی های تلگرام , خرید ممبر و آموزشهای پیامرسان تلگرام در ایران

خواندن پیام بدون نمایش دو تیک



اگر در تلگرام میخوایین پیام شخصی و بخونین بدون اینکه طرف بفهمه ( دو تیک در زیر هر پیغام به معنای خوانده شدن آن توسط فرد است )

در صورتی که شما نمیخوایین شخص مقابل از خوانده شدن پیغام توسط شما مطلع بشه و  بدون نمایش دو تیک پیام رو بخونین باید یکی از دو روش زیر رو استفاده کنید



ابتدا  به Setting  و سپس Notification and Sounds بروید

و  روی Popup  Notification کلیک کنید






در این بخش یکی از گزینه های Only Screen On یا Always show popup را فعال کنید.






کار تمام است از این به بعد اگر کسی برایتان پیام ارسال کرد  بر روی گوشی پنجره پاپ آپی نمایش داده میشود که میتوانید براحتی  پیغام را ببینید  و تا زمانی که جوابی برای آن ارسال نکنید دو تیک دریافت و خوانده شدن پیغام در تلگرام طرف نمایش داده نمیشود و اون فکر میکنه که اصلا شما پیامش را نخوندی.


یه روش خیلی راحتتر هست که مربوط به نرم افزار موبوگرام که یه قابلیت حالت مخفی داره که که در بالای صفحه اگه فعال کنین کاملا مخفیانه در تلگرام هستین و پیامهارو میخونین بدون اینکه دو تیک زده بشه













نظرات 13 + ارسال نظر
Shams 1396/11/02 ساعت 17:28

از تلگرام پلاس استفاده کنین شاید بشه

الی 1396/07/10 ساعت 23:07

واسه ایفون راهی نداره؟

نه

محدثه 1396/05/13 ساعت 14:21

من همین کارو انجام دادم اما بازم دو تیک میخوره

شعله 1396/04/14 ساعت 20:03

سلام ایا خوردن دو تیک در صورت بلاک بودن امکان پذیره؟
چون یکی از پیام های من بین بقیه در حالت بلاک دو تیک خورد. ممنون

زهرا 1395/11/12 ساعت 19:46

من درست انجام دادم ولی بازم دو تیک خورد، شاید مشکل از برنامه هست

مامانت 1395/09/27 ساعت 20:19

ساغر 1395/09/26 ساعت 23:27

ای بابا برای ایفون نداره همچین گزینه ای

این برای اندرویده

Saman 1395/09/03 ساعت 18:07

سلام
من چندتا پیام به یه نفر فرستادم. اون پیام هارو خوند، یعنی دو تیک خورد. یه روز بعد رفتم پیام هارو چک کنم دیدم دو تیکی که خورده بود شده یه تیک. یعنی انگار اصلا نخونده در صورتی که همون روز دو تیک خورده بود و خونده بود.
چیکار کرده که اینجوری شده؟
با تشکر

وجیهه 1395/08/08 ساعت 14:15

در گوشی های اپل تلگرامش همچین گزینه هایی نداره

ابن برای اندرویده

سحر 1395/06/20 ساعت 15:06

من اینکار رو کردم باز تیک خورد

حتما اشتباهی کردی

الناز 1395/05/26 ساعت 15:58

الهام 1395/05/12 ساعت 18:48

من برای کامپیوتر می خوام میتونین بهم کمک کنین

نمیشه

نگین 1395/05/08 ساعت 16:31

خیلی چرت بود من امتحان کردم ولی بازم تیک دوم خورد

حتما اشتباه انجام دادین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد