بانک گروههای تلگرام - پشتیبانی تلگرام در ایران

گروه های تلگرام , تبلیغ کانال , افزایش بازدید پست , استیکر تلگرام , لایک و نظرسنجی های تلگرام , خرید ممبر و آموزشهای پیامرسان تلگرام در ایران

بانک گروههای تلگرام - پشتیبانی تلگرام در ایران

گروه های تلگرام , تبلیغ کانال , افزایش بازدید پست , استیکر تلگرام , لایک و نظرسنجی های تلگرام , خرید ممبر و آموزشهای پیامرسان تلگرام در ایران

دیلیت اکانت موبوگرام و تلگرام های غیر رسمی

حذف اکانت موبوگرام


حتما یکسری از کاربران تلگرام میخواهند حذف اکانت کنند و با مراجعه به سایت مورد نظر این کارو انجام میدهند اما در کشور ما با ظهور تلگرام برنامه نویسان زیادی اقدام به ساخت یه برنامه شبیه تلگرام کردند که در واقع سورس برنامه همون تلگرام اصلیه ولی با ظاهر و امکانات بیشتر در کافه بازار و مایکت و ... منتشر میکنند و خیلی از کاربران ایرانی از این نوع برنامه ها به جای تلگرام اصلیشون استفاده میکنند که ما توصیه میکنیم از تلگرام اصلی استفاده شود. حذف تلگرام بدون کد امکان پذیر نیست


برای حذف اکانت موبوگرام یا همون دلت اکانت موبوگرام یا تلگراف و تلگرام پلاس باید به همون سایت بروید که تلگرام اصلی و حذف میکنید


 به سایت زیر بروید


https://my.telegram.org/deactivate


شماره خود را با +۹۸ وارد کنید و سپس یک پیام به تلگرام شما میاد که باید اونو در سایت بالا وارد کنید و دیلیت اکانت تلگرام فارسی یا موبوگرام یا هرچی کنید

دیلیت اکانت تلگرام پلاس یا موبگرام و ... هیچ فرقی با هم ندارند و طبق روش بالا انجام میشود






نظرات 16 + ارسال نظر
مینا 1397/10/08 ساعت 16:54

محی 1397/02/26 ساعت 18:47

سلام ، از اونجایی ک تلگرام فیلتره و فیلتر شکن هم ج نمیده ، من چ جوری میتونم تلگراممو پاک کنم ، کد نمیفرسته برام ،تلگرامم غیر رسمیه ، با نرم افزار دلیت اکانت هم امتحان کردم،سایت تلگرام هم رفتم از تو گوگل،با 098هم امتحان کردم فایده نداشت

Nima 1396/11/25 ساعت 15:08

Salam man alan 4 roze delit ekant kardam hamash mige shoma ziyad delet ekant kardi chand roz dige emtehan konin bayad chekar konam lotfan komakam konin

حامد 1396/11/04 ساعت 00:04

من دلیت اکانت کردم .میخوام دوباره تلگرام نصب کنم .ولی نمیشه میزنه شما قبلا دلیت اکانت کردید .چکار کنم ؟

باید مدتی صبر کنید

MARYAM 1396/10/14 ساعت 23:19

Ok

S 1396/10/08 ساعت 17:54

سلام من دلیت اکانت کردم میخوام ای دی یه نفرا برگردونم چیگار کنم فقط این ای دی برام مهمه

سرچ کن خب

سوگند 1396/10/06 ساعت 19:18

سلام
من هر چی شماره ام رو وارد میکنم هیچ کدی به تلگرامم فرستاده نمیشه، چیکار کنم؟

Parisa 1396/09/19 ساعت 22:45 http://@miriparisa96

من رمز دو مرحله ای رو یادم رفته چیکار کنم؟

ایمیل اگه ایمیل هم نداری ریست کن

Parisa 1396/08/11 ساعت 12:07

سلام
چجوری میشه اکانت موبوگراممو دیلیت کنم، بدون اینکه اکانت تلگرام اصلی دیلیت شه؟؟؟
شماره ای که واسه هردوشون وارد کردم یکیه و نمیخوام تلگرام دیلیت بشه

تلگرام فقط وجود داره اون موبوگرام همون تلگرامه فرقی نداره

هیونمین 1396/07/02 ساعت 20:24

چرا اینجوریه کد اولش ک مال ایران نیست بعد میاد و کدو میزنم قبول نمیکنه الان چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همین الان یکی جوابمو بده فوریههههههه

یعنی چی قبول نمیکنه

ایلا 1396/06/13 ساعت 00:50

سلام موبوگرامم ودیلیت ودوباره خواستم روهمون شماره نصب کنم قبول نمیکنه میزنه تاییددومرحله ای لطفاخواهشاکمکم کنیدحتی نمیتونم دیلیت اکانت کنم چون اون اس واسم نمیاد...چیکارکنم

خب رمز دوم و یادت نیست؟
اگه ایمیل زدی بزن تا بیا به ایمیلت
اگرم نه ریست کن

فاطمه 1396/05/30 ساعت 15:43

من چیکار کنم هرچی شمارمو میزنم قبول نمیکنه

Ali 1396/05/01 ساعت 14:45

خسته شدام

وای واقعا دستتون درد نکنه برای این پست
عالی بود

neda 1396/04/15 ساعت 12:10

neda

Jasmine 1396/04/06 ساعت 09:38

سلام اگه از روشی که شما گفتین دلیت اکانت کنم اکانت تلگرام اصلی هم پاک میشه؟

فرقی نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد