بانک گروههای تلگرام - پشتیبانی تلگرام در ایران

گروه های تلگرام , تبلیغ کانال , افزایش بازدید پست , استیکر تلگرام , لایک و نظرسنجی های تلگرام , خرید ممبر و آموزشهای پیامرسان تلگرام در ایران

بانک گروههای تلگرام - پشتیبانی تلگرام در ایران

گروه های تلگرام , تبلیغ کانال , افزایش بازدید پست , استیکر تلگرام , لایک و نظرسنجی های تلگرام , خرید ممبر و آموزشهای پیامرسان تلگرام در ایران

نشان ندادن پیام جدید در تلگرام

نشان ندادن پیام در تلگرام



علت نیامدن پیام در تلگرام چیست؟ برای مشکل عدم نمایش پیام در تلگرام با ما همراه باشید

اگر در تلگرام پیام جدید دریافت میگنید ولی هشداری برای شما ارسال نمیشود ویا روی آیکون تلگرام تعداد پیام ها نمایش داده نمیشود باید به دنبال چند عامل بگردین که ممکن است به خاطر اون باشد که صدای تلگرام قطع شده است.


ابتدا تلگرام خود را باز کنید و به setting  بروید و notifications and sounds را انتخاب کنید، در اینجا گزینه های Alert و روشن کنید و یا به پایین صفحه بروید و Reset All Notifications رو بزنید تا تنظیمات به حالت پیشفرض برگردند.

با انجام کارهای بالا به احتمال زیاد مشکل حل میشود ولی اگه بازم نشد حتما از تنظیمات گوشی شماست





نظرات 11 + ارسال نظر
دخی 1399/11/04 ساعت 17:13

چرا تلگرام صدا نداره ولی لرزش دارهع

زهرا 1397/04/10 ساعت 19:22

سلام خسته نباشیدتلگرام من یهورفت الان هرچی میرم داخل تلگرامم پیامابرام بالانمیادومخاطبینمم نزده ولی زده متصل شدم

انسان 1396/12/24 ساعت 12:44

سلام
چند ماهه که پیام های طولانی تو تلگرامم کامل نمیاد یعنی چند خط اول نوشته میشه و بقیه ش به صورت صفحه سفید میاد
شما میتونید کمکم کیئد؟؟

علی 1396/10/26 ساعت 11:18 http://khrsi.com

باید چیکار کنم ک نوارتلگرام مخاطبای مخفی ونشون نده

تلگرام های غیر رسمی میشه

فاطمه 1396/09/27 ساعت 21:41

سلام من چند وقتیه تو موبو گرام نه میتونم پیام ارسال کنم نه پیام دریافت کنم حتی از مخاطبین خودم حالا چیکار کنم؟؟؟؟
لطفا سریع جواب بدین

عاطفه 1396/09/27 ساعت 21:27

سلام من اینترنتم سرعت بالایی داره اما برام هیچ پیامی نمیاد فقط مینویسه در حال اتصال چیکار کنم

امشب اختلال بوده که رفع شده

جلالj67 y16@yahoo.com 1396/08/14 ساعت 00:25

سلام چند روزه برام تو پی وی پیام نمیاد تو تلگرام چیکار باید بکنم

منظورت چیه؟

رضا 1396/05/31 ساعت 19:08

سلام....چند روزی تلگرام من مشکل عجیبی پیدا کرده..هیچ پیامی جدیدی دریافت نمیکنم و وقتی نت رو روشن میکنم اپدیت نمیشه اما تصاویر و ویدئو های کانال هارو حتی با حجم بالا دانلود میشه..چن بار حذف نصب کردم و حتی دیلیت اکانت کردم ولی باز درست نشد...لطفا بگید چیکار کنم

عزیز دانلود خودکارو خاموش کن

آرام 1396/02/20 ساعت 09:57

با عرض سلام و خسته نباشید
برای من هم مشکل حمیدرضا چیش امده یعنی
من وقتی تلگرام رو چک می کنم، از بیرون آخرین پیام ارسالی یا دریافتیم رو نشون میده، ولی وقتی داخل میشم پیام ها ظاهر نیستند.
ممنون میشم راهنمایی کنید.

دربالا توضیح داده
بهترین کار پاک کردن و نصب مجدد برنامه تلگرامه

آتوسا 1396/02/15 ساعت 01:39

سلام..بله دقیقا تنضیمات گوشیم مشکل داره.. خب یعنی دقیقا باید چکار کنم؟؟؟ تلگرام تنظیماتش درست هست

حمید رضا 1395/12/19 ساعت 21:51

با عرض سلام و خسته نباشید
من وقتی تلگرام رو چک می کنم، از بیرون آخرین پیام ارسالی یا دریافتیم رو نشون میده، ولی وقتی داخل میشم پیام ها ظاهر نیستند.
ممنون میشم راهنمایی کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد