بانک گروههای تلگرام - پشتیبانی تلگرام در ایران

گروه های تلگرام , تبلیغ کانال , افزایش بازدید پست , استیکر تلگرام , لایک و نظرسنجی های تلگرام , خرید ممبر و آموزشهای پیامرسان تلگرام در ایران

بانک گروههای تلگرام - پشتیبانی تلگرام در ایران

گروه های تلگرام , تبلیغ کانال , افزایش بازدید پست , استیکر تلگرام , لایک و نظرسنجی های تلگرام , خرید ممبر و آموزشهای پیامرسان تلگرام در ایران

تنظیم ساعت تلگرام

تنظیم ساعت تلگرام



شاید براتون اتفاق افتاده باشه که ساعت تلگرامتان اشتباه باشه و مثلا ساعت 9 پیام دادین در تلگرام شما ساعت 14 درج شود. این مشکل به خاطر تنظیم نبود قسمت زمان در تنظیمات گوشی شماست که باید آن را درست کنید. به تنظیمات گوشیتون مراجعه کنید و در بخش مربوط به تاریخ و زمان  گوشیتون قسمت مربوط به Automatic time&date و بر روی حالت Use Network یا حالت شبکه بزارین، همچنین با زدن تیک Automatic time zone ساعت شما با اینترنت و شبکه موبایل همراه کشورتون به طور دقیق تنظیم میشود. بعضی از برنامه های عبور از تحریم هم ممکن است ساعت گوشی شما را عوض کند






نظرات 7 + ارسال نظر
علیرضا 1396/12/05 ساعت 10:17

سلام میخاستم بدونم چرا تلگرام من از pmو amدر کنار ساعت استفاده نمیکنه ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

بریزن تنظیمات گوشی 24 ساعت و بردارین

فاطمه 1396/06/18 ساعت 17:07

سلام ببخشید این تلبت من نداره زمان ایرانو

k 1396/05/03 ساعت 00:00

گوشی من تبلت HUAWEI
چطور این کار کنم گوشی من دارای ای قابلیت ها که گفتین نیست

همه گوشی ها داره

shahla 1396/03/28 ساعت 16:38

مشکل من حل نشد اخه

چه مشکلی؟

غزاله 1396/03/11 ساعت 22:59

سلام گوشی من ایفونه چطوری این مشکلو درست کنم؟

نمیدونم

Sara 1396/01/11 ساعت 11:44

واسه من که نشد

سحر 1395/07/27 ساعت 08:09

ی دنیا از راهنماییتون ممنونم.این مشکل برای پیش اومده بود که به لطف شما حل شد.موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد