بانک گروههای تلگرام - پشتیبانی تلگرام در ایران

گروه های تلگرام , تبلیغ کانال , افزایش بازدید پست , استیکر تلگرام , لایک و نظرسنجی های تلگرام , خرید ممبر و آموزشهای پیامرسان تلگرام در ایران

بانک گروههای تلگرام - پشتیبانی تلگرام در ایران

گروه های تلگرام , تبلیغ کانال , افزایش بازدید پست , استیکر تلگرام , لایک و نظرسنجی های تلگرام , خرید ممبر و آموزشهای پیامرسان تلگرام در ایران

حذف خودکار حساب کاربری تلگرام

حذف خودکار حساب کاربری تلگرام یعنی در صورتی که از اکانت تلگرام خود در یک بازه ی زمانی تعیین شده استفاده نکنید، اکانت تلگرام شما غیرفعال و حذف شده و تمامی پیام ها، گروه ها و کانال هایی که در آن عضو هستید پاک می شوند. در حالت پیشفرض این بازه زمانی 6 ماه است که شما میتوانید آنر از یک ماه تا یک سال تنظیم کنید.


برای تغییر این مدت زمان ابتدا وارد تلگرام،  منو و Settings شوید





حالا به Privacy and Security بروید




غیرفعال کردن موقت تلگرام


در اینجا و در قسمت Account self -destructs بازه زمانی روی 6 ماه است


حذف خودکار حساب کاربری تلگرام

شما میتوانید یک ماه، سه ماه ، شش ماه و یک سال و انتخاب کنید



حذف حساب کاربری تلگرام



نظرات 25 + ارسال نظر
H 1401/03/17 ساعت 12:39

سلام تلگرام من روی خط ایرانسلی بود که خاموشه امروز صبح داشتم باهاش حرف میزدم یهو دلیت اکانت شد الان نمیدونم دلیلش چیه دوست دارم بدونم هک شدم ؟ چون کد برام نیومده البته من از تلگرام اصلی استفاده نمیکنم

M 1398/04/30 ساعت 15:39

اکانتم خود به خود حذف شده میزنم میگه شماره ممنوعه چیکارش کنم

ak 1398/04/29 ساعت 10:58

واسه منم خود به خود دیلیت شد- شمارمم مجازی نیست

فهیمه 1398/01/26 ساعت 19:45

ُسلام خسته نباشید. سیم کارت من سلب امتیاز شده و خبر نداشتم. از تلگرامم با همین شماره لوگ اوت شده بودم و داخلش اطلاعت شخصی داشتم . ولی دیگه بهش دسترسی ندارم و سیم کارتمم بهم نمیدن و ممکنه بره تو چرخه فروش ! و دست کسی دیگه بیفته تلگرامم. مطمینید بعد از یه مدت بلااستفاده موندن خود تلگرام پاک میشه؟

آسنا 1398/01/01 ساعت 02:18

سلام من شماره ام مجازی بود چندسال هم باهاش فعالیت میکنم چندساعت تاوارد تلگرام شدم یکدفعه پرت شدم بیرون ومتوجه شدم که دلیت اکانت شدم الان چطور میتونم برگردونم تلگرامم رو خیلی برام مهم

Zahra 1397/12/26 ساعت 17:37

با سلام
من تلگرامم خود بخود دابت امانت شده و تمام اطلاعاتم پاک شده.و اون اطلاعات ضروری هستن چیکار میتونم بکنم.قبلاً از گوشیم بک اپ گرفتم یعنی میتونم اونجا باز یابی کنم؟

Azal 1397/11/24 ساعت 19:22

شماره مجازی بودم. خودبخود حذف شده تلگرامم. ساعت 10صبح آنلاین بودم. یدفعه دیدم ساعت12ظهر دیلیت اکانت زده خودبخود. دلیلش چیه؟

سایه 1397/10/06 ساعت 10:09

من دو سه ساعت نبودم وقتی اومدم انگار تلگرامم دلیت اکانت شده و ازم کد و شماره میخواد!! در صورتیکه بقیه میگن اکانتت همچنان هست و دلیت نشده الان چند روز گذشته و من نتونستم وارد اکانتم بشم چون رمز دوممو فراموش کردم و چون ایمیل نداده بودم گفتن باید ریسیت بشه اکانتت البته کسی وارد اکانتم نشده اما میخوام بدونم دلیلش چیه؟!؟ چون شماره من مجازی نیست!!!

فاطمه 1397/09/27 ساعت 16:17

سلام توروخداااا به دادم برسید که بدبخت شدم اکانت شرکت دست منه داشتم تبلیغ میکردم کار میکردم یکدفعه دلیت اکانت شدم.
میخام وارد شم میگه شماره شما ممنوع است

کلی اطلاعات و مدارک مهم شرکت داخلشه
چطور ممکنه دلیت اکانت شده باشم؟

چند بار شمارمو وارد کردم نشد همین پیام را میده . چیکارکنم؟

پری 1397/09/11 ساعت 02:54

سلام من تلگرامم تایید دو مرحله ای رو فعال کرده بودم متاسفانه هنگام نصب تلگرام جدید رمزش یادم نیومد تلگرامم فلود شده بود یه هفته بعد که وقت داده بود برای ریسیت کردنش متاسفانه اونم نمیدونم چرا کار نکرد. یه صفحه باز کرد name last name اینا اورد زدم گف کد اینا ... واللا دوبار زدم نوشت flood58599 من حالا چیکار کنم موندم ب خدا

سعید 1397/05/26 ساعت 21:33

سلام
داشتم با تلگرامم کار میکردم یکدفعه دلیت اکانت شدم.
میخام وارد کنم میگه شماره شما ممنوع است

کلی اطلاعات و مدارک داشتم
چطور ممکنه دلیت اکانت شده باشم؟

چند بار شمارمو وارد کردم نشد همین پیام را میده . 4 ساعته داره میگذره

حسین 1397/05/06 ساعت 16:45

من تبلیغات رگباری میفرستادم.الان دیلیت اکانت شدم علت چیه؟

هوش 1397/02/15 ساعت 19:13

درود
تلگرام من هم شماره مجازی بود کن همیشه باهاش فعالیت میکرپم
ولی امروز صبح برام ین کد از طریق تاگرام اوومد که تا اومدم به خودو بیام دیدم که دیلیت اکانت شدم و صفحه تلگرامم بسته شد
االبته قبلا هم از ایپ پیامها برام میوومد ولی چون کد دو مرحله ایی طولانی داشتم نمیشد که کسی وارد تلگرامم بشه

هرچند که حپود یکماه پیش متوجه شدم که یک نفر با اکانت من وارد تلگرام شده که من هم سریع از لیست اخراجش کردم

ولی ایندفعه غافل گیر شدم
سوالم اینه کن وقتی من کد دو مرحله ایی رو فعال کردم
چطووور امکان داره که کسی وارد ای دی من بشه؟؟

و اینکه آیا ربطی به هک کردن تلگرام داره؟؟؟
چوپ بنا به شرایط و فعالیتی که من دارم خیلی برام مهم هست
با سپاس

علیرضا 1397/01/22 ساعت 19:04

باسلام من آخرین بار امروز ظهر به تلگرامم سر زدم اما حالا که رفتم دوباره سر بزنم متوجه شدم که خود به خود دیلیت اکانت خورده با اینکه فعال بودم و همیشه باهاش کار میکردم.دوباره اکانت تلگرام درست کردم و متوجه شدم که چند تا کانال روش دارم.لطفا راهنماییم کنید که راهی هست بتونم اکانت قبلی ام را برشگردونم یا خیر.با تشکر

علیرضا 1397/01/08 ساعت 03:44 http://afhhjj

سلام میخواستم بدونم اگه پاک کننده خودکار حساب انجام بشه
اخرین بازدید اگه یک ماه پیش باشه میشه اخرین بازدید اخیرا؟
چون اکانت من تایید دو مرحله ای داره اگه کسی بره داخلش
باید حتما دلیتش کنه,الان که اکانتمو دیدم نوشته اخرین بازدید اخیرا

zahra 1396/12/29 ساعت 15:03

من نلگرامم رو. گوشیم بود. یهو اومد بیرون چیشدع لطفن کمکم کنید

Fawti. M 1396/12/09 ساعت 01:19

سلام من اونو یع سال تنظیم کرده بودم دقیق یک ساله اصلا از اون حساب استفاده نکردم‌ وای خب متاسفانه یع سال گذشت و حذف مشد و سیمکارتمم دست خودم نیس
الان چیکار کنم من؟

Masi 1396/12/07 ساعت 21:17

سلام.تلگرام من بطور پیش فرض روی 6 ماه بوده ک حذف بشه اکانتش وقتی برای این مدت نبودم
حالا از 6 ماه بیشترم شده ولی هنوز اکانتم دیلیت نشده.علت چی میتونه باشه؟؟

تو این 6 ماه نباید حتی یک دقیقه هم انلاین بشی

فاطمه 1396/11/26 ساعت 17:37

سلام من دوروز بود کد تلگرام میومد رو گوشیم امروز یهویی تلگرامم دلیت اکانت شد میشه بگید ایا هکم کردن یا خود به خود اینجور میشه؟؟

حتما

zahra 1396/11/09 ساعت 22:18

با سلام و وقت بخیر.ببخشید لپتاب منم یهو خاموش شد و بعدش ک روشن کردم تلگرامم پاک شده بود علتش چیه؟البته روی خطی بود که مدتها ازاون خط استفاده نمیکردم.

مشکلی نیست دوباره وارد شوید

احمدرضا 1396/11/08 ساعت 13:44

سلام بچها از کی تا حالا تلگرام حذف خودکار بهش یکسال اضافه شده؟؟

سینا 1396/10/08 ساعت 19:00

سلام منم الان تگرامم که روی لپتاپ بود خود به خود حذف شد چرا؟انلاینم بودما؟

شمارت مجازی بود؟
یا یه دفعه سیستم خاموش شد؟

مینا 1396/10/02 ساعت 02:12

تلگرام منمم خود به خودی دلیت اکانت شد
دو ساعت پیش انلاین بودماااااا تلگرام ویندوز
مگه میشههههه اخه

شماره مجازی بود؟

ونوشه 1396/05/07 ساعت 09:48

سلام اکانت من به علت استفادع نشدن دیلیت اکانت شده میخاستم بپرسم در صورتیکه من مجددا تلگرام رو اون خط نصب کنم از گروه ها و شماره های سیو شده تو اکانتم پیام ها دوستام هیچ اثری نمونده ؟

به نظرم همشون پاک میشن

حمید 1396/04/29 ساعت 22:36

سلام من تلگرامم خود به خود دیلیت اکانت میشه علت چیه لطفا کمکم کنید کسی هم روی خط تگرامم نیست

چنین چیزی امکان نداره الا تلگرامت با شماره های مجازی باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد