بانک گروههای تلگرام - پشتیبانی تلگرام در ایران

گروه های تلگرام , تبلیغ کانال , افزایش بازدید پست , استیکر تلگرام , لایک و نظرسنجی های تلگرام , خرید ممبر و آموزشهای پیامرسان تلگرام در ایران

بانک گروههای تلگرام - پشتیبانی تلگرام در ایران

گروه های تلگرام , تبلیغ کانال , افزایش بازدید پست , استیکر تلگرام , لایک و نظرسنجی های تلگرام , خرید ممبر و آموزشهای پیامرسان تلگرام در ایران

شماره های ناشناس در مخاطبین تلگرام

شماره های ناشناس در مخاطبین تلگرام چگونه وارد شدند؟


اگر در مخاطبین تلگرام خود یا همون قسمت contacts با شماره های ناشناسی روبه رو شدید بدونین که شمارتون در یک گوشی دیگه وارد تلگرام شده و چون با ورود به تلگرام تمام مخاطبین و میگیره حتما مخاطبین طرف و گرفته و برای شما هم به نمایش در اومده و یا شما سیم کارت کسی و که توش مخاطبین سیم بود و وارد گوشیتون کردین و تمام مخاطب اونو براتون آورده.


فقط همین دو دلیل داره که مخاطبین برای شما اومده که اگر سیم کارت نزاشتین سریعا این آموزش و انجام بدین و تایید دومرحله ای بزارین که هک شدین




هک شدن


تایید دو مرحله ای






نظرات 16 + ارسال نظر
زهرا 1398/06/20 ساعت 05:46

من از پارس گرام استفاده میکنم
چند وقته شماره هاى ناشناس وارد تلگرام میشن یعنی هم آیدیشون وهم شمارشون براى من ظاهر میشه، إین به چى معناست ؟
لطفاً جواب بدید ممنونم

نیما 1397/04/28 ساعت 17:51

باسلام و خسته نباشید
خواستم بپرسم در تلگرام ممکنه که شماره تلفن های بیرون از لیست مخاطبین ( contacts) نتونند پیام بدهند؟؟ خیلی ممنونم

رامین 1397/03/17 ساعت 04:00

سلام چندتا شماره ناشناس افتاد روتلگرامم یکیشون شماره خواهر دوستم بود.نه گوشیم دادم دست کسی که هکش کن البته دو مرحله ای نه سیم کارتم رو گوشی کسی گذاشتم دلیلش چیه که شماره شون افتاده رو گوشی من.البتع اون دوستم سیم کارتش به اسم منه این دلیلی میشه:خوشتیپ

zari 1397/02/13 ساعت 02:48

سلام کسی که میشناسیم اما شمارشو نداریم چطور پیغام جوین شدنش برامون میاد؟؟؟ خیلی برام عجیبه هم شمارش اومده هم ایدیش که جوین شده !!!

سارا 1396/10/27 ساعت 01:10

سلام خسته نباشی میخواستم بدونم چطوری میتونم تلگرام کسی رو هک کنم بدون اینکه شماره های گوشی من وارد گوشی اون طرف نشه؟؟؟

خود تلگرام نسخه جدیدش وقتی میخوای وارد بشی پایین همگام سازی مخاطبین و خاموش کن

Sahar 1396/10/05 ساعت 13:39

سلام تلگرام من ایدی داره اما چند بار چند نفر با شماره های ناشناس برام لینک فرستادن.(هم شماره ی طرف مقابلم می افته و هم ایدی اش)حالا می خوام بدونم چرا اینطوره؟ چرا شمار ه شون میفته؟ واینکه چرا همشون لینک می فرستن؟ ایا مال همه همین طوره؟

تبلیغاتیه؟

سارا 1396/06/26 ساعت 03:23

سلام جوابش برام خیلی مهمه لطفا ج بدین
اگه کسی شماره منو قبلا داشته الان بلاکم کرده و شمارمو از گوشیش پاک کرده اگه من تلگرام دلیت اکانت کنم و دوباره جوین بشم براش پیام جوین تلگرام میره؟تاحالا دلیت اکانت نکردم

بلاکت کرده نه ولی آزادت کنه حتی در حالت دیلیت اکانت پیام میره

الهام 1396/06/25 ساعت 11:36

سلام و عرض ادب
بنده هفته پیش دیلیت اکانت کردم ولی حالا که وارد تلگرام شدم برای مخاطبینم نمایش داده نمیشم مشکل کجاست؟
با تشکر

پریناز 1396/06/01 ساعت 15:10

سلام.میخاستم بدونم تو تنظیمات موبوگرام چیزی هست که شمارههایه ناشناس نشه پیغام بدن فقط مخاطبینم بشه پئغام بدن یا نه؟ممنون

امکانش نیست

mani 1396/03/06 ساعت 12:21

میشه بگید راهی هست که بشه فهمید قبلا چه کسی وارد تلگرام شده و بعد رفته چون برای من شماره آمده ولی تو قسمت افراد فعال به جز خودم کسی نیست

مهشید 1396/01/14 ساعت 00:35

سلام من چند روزی یه مخاطب ناشناس تو تلگرام میدیدم چن روز بعد فهمیدم هک شدم و سشن هایی ک من رو هک کرده بودند پاک کردم میخام بدونم کار همین ناشناس بوده؟؟و اینکه چه چیزایی از گوشیم کپی کرده

منصور 1395/12/01 ساعت 10:28

سلام
ببخشید میشه بپرسم وقتی که فقط یه شماره از کسی داشته باشم امکانش هست که بفهمم با چه نام کاربری وارد تلگرام شده؟

بله نام کاربری داشته باشه مشخصه

احسان 1395/11/12 ساعت 20:35

سلام من با اطلاع خودم با دو خط دیگه وارد تلگرام خودم شدم
الان هر شماره ای که وارد تلگرام اون دو خط میشه پیغامش هم برای من میاد و میاد تو لیست مخاطبای تلگرامم
چیکار کنم ؟؟

تنها راهش دیلیت اکانته

m 1395/10/17 ساعت 22:30

واقعا ممنونم از جوابتون، ولی هیچکدوم ک گفتید نیست، ن اسمش به شمارش سیوه و اسم خودش هم چیز دیگست،لطفا اگه راه دیگه ای سراغ داشتید بهم بگید زندگیم ب جواب این سوال بستگی داره بازم ممنونم ک جواب دادین

m 1395/10/17 ساعت 17:29

سلام من یه سوال دارن برام خیلی مهمه اگه لازمه شارژ میفرستم جواب بدید، در چه حالتی تو مخاطبین تلگرام شماره خالی میاد، یعنی اسم نمیاد مثلا 0912... به این صورت، ایت مخاطب آیا قبلا تو گوشی سیو بوده یا پیامی فرستادم وبعد اون مخاطبو حذف کردم، ممنون میشم ج بدید سر میزنم به سایتتون

یا اسمش 091200000 هست ویا شما اسم اونو تو گوشیتون 091200000 گذاشتین

بنیامین 1395/09/28 ساعت 18:54

سلام خسته نباشید /
چند وقته شماره های نا شناس برام میاد
امروز این مراحلی که گفتید رو انجام دادم
امما لینکی که به امیل میاد باز میکنم قبول نمیکنه میگه لینک اشتباه است دوباره امتحان کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد