بانک گروههای تلگرام - پشتیبانی تلگرام در ایران

گروه های تلگرام , تبلیغ کانال , افزایش بازدید پست , استیکر تلگرام , لایک و نظرسنجی های تلگرام , خرید ممبر و آموزشهای پیامرسان تلگرام در ایران

بانک گروههای تلگرام - پشتیبانی تلگرام در ایران

گروه های تلگرام , تبلیغ کانال , افزایش بازدید پست , استیکر تلگرام , لایک و نظرسنجی های تلگرام , خرید ممبر و آموزشهای پیامرسان تلگرام در ایران

فروش از طریق تلگرام

فروش در تلگرام



چرا فروش از طریق تلگرام؟

آیا تلگرام بهترین مکان برای فروش کالاست؟

بهترین راه تبلیغ تو تلگرام و فروش از طریق تلگرام چیست؟


در روش های قبلی تبلیغات حتما میدونین که ارسال پیام های تبلیغاتی فقط امکان پذیر بود که با مشکلات بسیاری همراه بود و اینکه کار هرکسی هم نبود. در روش ارسال اس ام اس انبوه شما باید هزینه زیادی پرداخت میکردین و اینکه هر کالایی هم نمیتونستین برای تبلیغ بفرستین.


امروزه با ورود شبکه های اجتماعی، کم کم دیگر استفاده از پیامک به فراموشی سپرده خواهد شد، و دیگر هر کسی میتونه خودش تبلیغ کنه و یا با هزینه بسیار کمتری تو شبکه های مجازی تبلیغ کنه.


یکی از بهترین و شلوغترین مسنجر در کشورمون تلگرام هست، تلگرام با رشد خیره کننده ای حالا رتبه اول در بین مسنجرهای کشور رو داره و تقریبا تمام رقبای خود را کنار زد.


طبق آمار تلگرام تا اکنون 15 میلیون کاربر فعال در ایران عضو این مسنجر هستند که با این آمار حتما فهمیدین که دیگه هرکسی گوشی هوشمند دستشه تلگرام هم داره.


خب حالا که این همه کاربر داره صد در صد بهتره تو تلگرام تبلیغ کنیم و کالا یا خدمات خود را به دیگران نشون بدیم که با کمک کانال ها این امر آسونتر هم شد. شما کافیه یه کانال بزنین و محصولات خود را در اون قرار بدین و لینک کانالتون رو تبلیغ کنین تا مخاطب های مورد نیاز خود را جذب کنید.


اگر حوصله کانال زدن ندارین میتونین یه متن تبلیغاتی درست کنین و به صاحب یک کانال بزرگ بدین تا براتون تبلیغ کنه، همچنین میتونین تو صدها گروه بفرستین تا مردم ببینن.


برای تبلیغات با ما تماس بگیرید





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد