بانک گروههای تلگرام - پشتیبانی تلگرام در ایران

گروه های تلگرام , تبلیغ کانال , افزایش بازدید پست , استیکر تلگرام , لایک و نظرسنجی های تلگرام , خرید ممبر و آموزشهای پیامرسان تلگرام در ایران

بانک گروههای تلگرام - پشتیبانی تلگرام در ایران

گروه های تلگرام , تبلیغ کانال , افزایش بازدید پست , استیکر تلگرام , لایک و نظرسنجی های تلگرام , خرید ممبر و آموزشهای پیامرسان تلگرام در ایران

خراب شدن لینک کانال

اگر از اون دسته آدمایی هستین که تبادل کانال میکنین شاید برای شما هم اتفاق افتاده که لینک مستقیم کانالتون خراب شده و دیگه کسی نمیتونه واردش بشه، این اتفاق زمانی میفته که بیش از حد افراد در یک زمان کوتاه با اون لینک وارد کانالتون شدن و به اصطلاح لینکتون مسدود شد.

خب شما با مراجعه به محل تعویض لینک کانال میبینین که لینکی نیس یا تعویض نمیشه، اما با این روشی که بهتون میگم میتونین لینک و عوض کنین ولی سریع انجام بدین


ابتدا وارد کانالتون شوید و سپس برین اونجایی که آیدی کانالتون و گذاشتین و آیدی و کلا بردارین




حذف لینک کانال


سپس سریع برین تو بخش ممبر کانالتون و Add Member و بزنین

اد کردن در کانال

در اینجا با انتخاب Revoke Link لینک کانالتون عوض میشه و کپی کنین و سریع بیاین آیدی کانالتون و دوباره بزارین


خراب شدن لینک کانال


نظرات 12 + ارسال نظر
معصوم 1397/11/11 ساعت 13:31

آیدی کانالم خصوصی بود دزدیدن بعد پاک کردن الان آیدیم کار نمیکنه لطفا کمک کنین

مسعود 1397/11/08 ساعت 06:58

با عرضه سلام و احترام خدمت شما
بنده یه کانال دارم که گاهی اوقات لینکش خود به خود عوض میشه میتونین راهنماییم بفرمائید چکار کنم ممنون میشم

فری 1397/07/11 ساعت 01:14 http://yunes.t1379@jmail.com

سلام خسته نباشید من لینک کانالم خراب شده وقتی کسی میخوارد وارد بشه میگه بنظر میرسه گفت و گویی وجود نداره چجور میشه همین لینکو درست کرد؟
ممنون میشم راهنمایی کنین

Ali Hassanvand 1396/12/26 ساعت 14:22

سلام دوستان،منم یه کانال دارم که آیدیش مسدود شد،بعد مجبور شدم خصوصی کنم و بعد از اون هرکاری کردم آیدیش درست نمیشد. و تنها راه اینه که بعد از یک یا دو روز با یه فیلتر شکن قوی وارد تلگرام شی و آیدیتو درست کنی.... به همین راحتی

F 1396/11/22 ساعت 00:33

سلام
من یه کانال دارم حواسم نبود خصوصی زدم لینک کانال نموند الان نمیدنم چطور لینک کانال و برگردونم اگه میشه راهنمای کنین

Bita 1396/09/25 ساعت 22:01

سلام لینک کانال آموزشگاهم برای دومین باره که مسدود شده،هیچ راهی نیست دوباره لینک قبلی فعال بشه؟

مهدی 1396/09/15 ساعت 13:20

سلام وقت بخیر
یه کانال دارم بعضی از مشتریام میگن زمانی ک داخل کانال میشیم تلگرامو کلا بسته میشه.مشکل از کجاست بنظر شما!؟

فقط برای کانال شما اینجوره یا برای بقیه هم همینطوره

پریسا 1396/06/07 ساعت 01:22

سلام من لینکـگروهم خراب شده و کسی نمیتونه وارد بشه حتی ورودشو میزنه ولی برای خود شخص نمیاد که وارد شده و میزنه بنطر میرسد این گروه وکود ندارد مشکل چیست

لینک و عوض کن

eli 1396/04/24 ساعت 01:29

سلام من کانالم ایدیش کار نمیکنه مجبور شدم خصوصی کنم الانم هر آیدی میزنم میگه وجود داره هرچی میزنم اینو میگه

خب دیگه وجود داره از قبل

امیر 1396/03/05 ساعت 11:38

شب خوابیدم صبح بیدار شدم کانالم از ۱۶۵۰شد ۵۰۰و به اکانت های که ادمین نیس می گه کانال پاک شده چرا

دیلیت اکانت شدن

سعید 1395/12/01 ساعت 00:20

یه کانال داریم که عضوهاش خیلی اضافه بشه هفته ای 50 نفر پس دلیلش اضافه شدن افراد زیاد نیست و لینکشم چند وقت یکبار خودبخود میسوزه

کاربر تلگرام 1395/05/23 ساعت 09:53

با سلام و درود
آموزش بسیار جالب و کاربردی بود
فقط خیلی گشتم تا پیدا کردم
لطفا برچسب های این آموزش رو زیادتر کنید
با تشکر از همتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد