بانک گروههای تلگرام - پشتیبانی تلگرام در ایران

گروه های تلگرام , تبلیغ کانال , افزایش بازدید پست , استیکر تلگرام , لایک و نظرسنجی های تلگرام , خرید ممبر و آموزشهای پیامرسان تلگرام در ایران

بانک گروههای تلگرام - پشتیبانی تلگرام در ایران

گروه های تلگرام , تبلیغ کانال , افزایش بازدید پست , استیکر تلگرام , لایک و نظرسنجی های تلگرام , خرید ممبر و آموزشهای پیامرسان تلگرام در ایران

کسب درآمد از تلگرام


هفته ای 500 هزار تومان از تلگرام !!




یکم عجیبه برات !! درسته؟؟

این عجیب بودن بخاطر اینه که تا حالا ندیدی که کسی بگه من از تلگرام پول در میارم

امااااااااااااااا ! من خودم دراوردم . هفته ای 500 تومان از تلگرام !!

بی این نتیجه رسیدم که یک آموزش ردیف براتون آماده کنم که شما هم یک پولی از تفریحتون در بیارین

و اما چند نکته کلیدی

چند روز پیش یک سایت رو دیدم که با مبلغ 58 تومان یک پکیج مثل پک ما به شما میداد

اماا دروغ های خیلی مسخره ای میگفت

میگفت با این پک در خانه بشینید و پول دار بشید و ماشین بخرید

اصلا همچیت چیزی نیست با این آموزش ما شما شاید بتونید در طول 1 ماه یک موبایل خوب بخرید

و من اصلا نمیگم که بشید تو خونه . سره کار نرو و پول در بیار

این کار هم سختی های خودش رو داره

 








نظرات 1 + ارسال نظر
نیکی 1394/10/02 ساعت 16:48

سلام متاسفانه من نتونستم قسمت اول رو دانلود کنم
مشکل چیه؟
ایمیلمم درست وارد کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد