بانک گروههای تلگرام - پشتیبانی تلگرام در ایران

گروه های تلگرام , تبلیغ کانال , افزایش بازدید پست , استیکر تلگرام , لایک و نظرسنجی های تلگرام , خرید ممبر و آموزشهای پیامرسان تلگرام در ایران

بانک گروههای تلگرام - پشتیبانی تلگرام در ایران

گروه های تلگرام , تبلیغ کانال , افزایش بازدید پست , استیکر تلگرام , لایک و نظرسنجی های تلگرام , خرید ممبر و آموزشهای پیامرسان تلگرام در ایران

عدم ارسال پیام خصوصی در تلگرام


Sorry, you can only send messages to mutual contacts at the moment



اگر این مشکل  برای شما نیز پیش آمده باشد بدینگونه است که وقتی برای فردی که شمارش در گوشی شما سیو نیست پیام بدهید پیام برای او ارسال نمیشود و شما با اخطار Sorry, you can only send messages to mutual contacts at the moment  مواجه میشوید که میگوید متاسفم،شما در حال حاضر فقط میتوانید به افرادی پیام دهید که در مخاطبین شما هستند.

دلیل ارسال نشدن و راه حل این مشکل چیست؟
طبق گفته ی تلگرام هنگامی که کاربران پیام ناخواسته ای پشت سرهم به افراد ناشناس ارسال کند،ما محدودیت هایی را اعمال میکنیم،حساب گزارش شده فقط میتواند به افرادی پیام ارسال کند که شماره ی او را به عنوان مخاطب در گوشی ذخیره کرده باشد.

این بدان معنیست که اگر شما تصادفاً  با افرادی که نمیشناسید ارتباط برقرار کنید و پیامی برایش ارسال کنید ممکن است توانایی انجام دادنش را در آینده از دست بدهید.
همانگونه که متوجه شدید دلیل این مشکل این است که حساب شما به عنوان مزاحم به تلگرام گزارش شده است.در واقع شما به فردی پیام ارسال کردید که شما را نشناخته و یا به هر دلیل دیگر شما را به عنوان مزاحم گزارش داده است.

اگر فکر میکنید این محدودیت به اشتباه برای حساب شما اعمال شده لطفاً برای ما پیامی به آدرس ایمیل spam@telegram.org ارسال کنید – فراموش نکنید که عنوان پیام را SPAM ذکر کنید.


اگر با ارسال ایمیل به نتیجه نرسیدین تنها راه حل چت با افراد غیر مخاطب اینه که طرفی که به شما پیام می‌دهد باید اولش چندتا پیام انگلیسی یا استیکر (10 پیام یا 10 استیکر) برای شما بفرستد، در این صورت شما می‌توانید به این شخص پیام بدید.


 همچنین با گذشت حدود 30 تا 45 روز و عدم چت با مخاطبین ناشناس اکانت شما به حالت قبل باز میگردد.







نظرات 44 + ارسال نظر

ساام وقت بخیر
میخاستم ببینم میشه کاری کنم ک کسی بغیر از مخاطبینم نتونه بهم پی ام بده؟؟

فعلا چنین امکانی نیست

Hani 1396/11/20 ساعت 19:00 http://haniyeh337@gmail.com

سلام من وقتی توخصوصی کسی پیام میدم پیم میره ویه تیک میخوره اما برای اون شخص اصلا پیامی ارسال نمیشه لطفا کمک راهنمایم کنید

مصطفی 1396/11/07 ساعت 01:40

چرا.پیام های بقیه. برای من میان ولی پیا هم. من. نمیره. و میر تو کانکت

حتما ریپورت شده اید

کوروش 1396/10/28 ساعت 14:19

من ریپورتم ، الان به کسانی که شمارم دارم و من هم شماره اونها دارم بعضی وقتها نمیتونم پیام بدم فقط میچرخه و ارسال نمیکنه

شکو 1396/10/10 ساعت 11:53

سلام میشه بجز بلاک راهی بگید که پیامای یه ادم تو صفحه نیاد

راهی نیس

رضا 1396/09/23 ساعت 21:56

سلام خوبین این تلگرام چشه میشه بگین اینترنت هم هست پیامای بقیه برا من میاد ولی وقتی من جواب میدم نمیره علامت ی دایره میاد ک مثلا وقتی نت نیس پیام نمیره اونجوری ولی نت هم قویه همه چیم بالا میاره پیامای بقیه میاد ولی ازمن نمیره یه نیم ساعت اینجوره باز درس میشه یکم باز اینجوری میشه توروخدا کمک کنین

سعید 1396/09/18 ساعت 09:57

من پیام میفرستم یک تیک میخوره تیک دوم نیم ساعت یعد علت چیست راه حل چیست

برای همه همینه؟
خب شاید طرف نیم ساعت بعد میبینه پیامتو

زهرا 1396/09/06 ساعت 13:48

سلام من مخاطبینمو توی کانال شخصی ک ۲تا عضو داشتم فرستادم،نصف کم تر مخاطبینم ارسال شده ولی نصفشون علامت ساعترو داره و فرستاده نمیشه،یک روزم گذشته ولی فرستاده نمیشه!اگه راه حلی واسه لغو کردن یا زود تر فرستاده شدنشون دارین بگین،و اینکه چرا اینطور شده؟؟

هرکی و میخوای اد کنی باید شمارتو داشته باشه

صبا 1396/08/24 ساعت 22:22

سلام خسته نباشید
این چه مدله که من به ربات تلگرام پیام دادم گفت محدودیتی وجود نداره
الان به بعضی از کسایی که اصلا نه شمارمو دارن نه شمارشونو دارم میتونم پیام بدم ولی به بعضیا نمیتونم
میشه دقیق راهنمایی کنید. چرا فرق میذاره علت چیه
حل میشه این مشکل یا نه

Abolfazl 1396/08/22 ساعت 00:50

سلام من ریپورتم الان چند روزه که شماره چند نفر رو سیو
میکنم و در مخاطبین گوشیم هم سیو هستن ولی نمیدونم چرا نمیتونم بهشون پیام بدم چون در مخاطبین تلگرامم سیو نشدن مگه ریپورت مال افراد غیر مخاطبین نیست؟
ممنون میشم پاسخ بدبد

اونا باید شمارتو داشته باشند

M 1396/08/19 ساعت 11:07

سلام تلگرامم درروز گاهی پیام میدم ارسال نمیشه وتیک نمیخوره ولی بقیه پیام میدن برام میادو اینترنتم وصله میشه کمک کنید

ریپورت شدی

مینا 1396/07/17 ساعت 11:54

سلام من وقتی دا م پیام میدم یهو حالت ساعت میشه پیامام من پیام طرف مقابلو میتونم بخونم ولی پیامای من فقط حالت تیکه تا بیست دق هم میشه تا خوب بشه چرا؟؟؟؟؟؟؟

ملازم 1396/07/06 ساعت 11:34

سلام. من ی کانال درست کردم و لینک کانال رو برا خیلی ها فرستادم. اصلا نمیدونم که اونها شماره منو داشتن یا نه.الان دیگه نمیتونم به کسی پیام بدم. علت چیه؟ راه حلش رو هم بگید لطفا

ریپورت شدی

رامین 1396/05/20 ساعت 06:33

سلام...
من برای این اقای امپراتور هم نمیتونم میام بذارم که مشکلم رو حل کنه

کیمیا 1396/05/15 ساعت 11:12

سلام من یه کانال کاری ایجاد کردم و بنر کانالمو برای افرادی که من شمارشونو داشتم و احتمالا اونا نداشتن ارسال کردم اما الان دیگه همچین امکانی برام وجود نداره و پیامم ارسال نمیشه ارور نمیده اما علامت ساعت زیر پیام میمونه و تیک نمیخور چیکار کنم؟از تلگرامpcاستفاده میکنم

ریپورت شدین

سعید 1396/05/04 ساعت 11:47

من یه مخاطب دارم تو گوشیم اصلا هر چی پیام میفرستم براش تیک میخوره ولی هیچی بهش نمیرسه ولی اون پیام میفرسته میرسه آخرین بازدید و پروفایلشم نمیتونم ببینم...البته آخرین بازدیدش رو برام میزنه خیلی وقت پیش (درصورتی که اون لحظه آنلاینه)...ممنون میشم کمکم کنید

از تلگرامای غیر رسمی استفاده میکنه

علیرضا 1396/04/16 ساعت 01:00

دوستان من تلگرام رو با شماره مجازی ساختم و هیچ کس هم ریپورتم نکرده وقتی ب کسی پیام میدم نمیتونم و وقتی توی ربات ریپورت تلگرام میرم میگه ک شما ریپورت نیستی .پس چرا نمیتونم پیام بدم؟؟؟؟؟

شماره مجازی ریپورت نیست ولی به شماره های ایرانی نمیشه پیام داد

Somayeh 1396/02/17 ساعت 21:36

سلام بنده برا افزگراد ناشناس،پیام ندادم بلکه چند نفر رو تو گروه ادد کردم و بد و بعد،از اون دیگه نتونستم به کسی غیر مخاطبینم پیام بفرستم چکار کنم

محمد بیات 1395/11/27 ساعت 03:10

با عرض سلام و خسته نباشید من کارم طوری هست که باید تو پی وی اطلاع رسانی کنم الان ۶ ماه هست که بلاکم چکار کنم که از بلاکی در بیام ممنون میشم بگید

به نظرم یه شماره دیگه ثبت نام کنین

علی 1395/11/11 ساعت 23:26

من ریپورت بودم به کسی که شمارمو سیو کرده هم نمیتونستم پیام ارسال کنم علت چیست؟

امکان نداره بخاطر ریپورت باشه

مهیار 1395/10/15 ساعت 11:28

سلام..ببخشید من میخوام که با توجه به اینکه شماره های ناشناس زیادی بهم توتلگرام پیام میدن و من مجبور میشم بلاکشون کنم میخوام که امکانی وجود داشته باشه که کسی بجز مخاطب هایی که فقط خودم سیوشون کردم نتونن بهم پیام بدن..یعنی هر کسی که شماره منو داره و من شمارشو ندارم پیامش برام ارسال نشه.. آیا این امکان هست؟؟؟؟؟؟اگه هست خواهش میکنم کمکم کنین.

خیر

سحر 1395/07/20 ساعت 10:08

سلام ..من هم نمیتونم به کسایی که اونا شمارمو ندارن ولی من شمارشونو دارم پیام بدم
وارد ربات اسپم هم شدم ولی میگم اکانت شما هیچ محدودیتی نداره
توروخدا بگین چیکار کنم. لطفا راه حل رو بفرستین ایمیلم ممنون

اکانت های ما هم چنین مشکلی دارند

mmm 1395/07/15 ساعت 02:10

سلام.من به همه در تلگرام میتونم پیام بدم(چه با داشتن شمارشون وچه بدون داشتن شمارشون)،فقط وقتی به یک نفر که شمارشو ندارم و فقط آی دیشو دارم پیام میدم،پیامم یک تیک میخوره اما دوتیک نمیخوره و کلا خونده نمیشه،بلاک هم نیستم و کاملا پروفایل اون شخصو میبینم،لطفا هر چه زودتر راهنماییم کنید.مرسی.

شاید طرف از موبوگرام و تلگراف و حالت روح استفاده میکنه. در حالت روح پیامو میخونه ولی یک تیک بیشتر نمیخوره

عسل 1395/05/31 ساعت 00:58

سلام منم دیروز تلگرام با شماره جدیدم نصب کردم فقط به یه دوستام ک شمارمو نداره نمیتونم پیام بدم اسپم و بلاکم نشدم ب همه ارسال میشه الا این ی نفر
جریان چیه؟؟؟

دوستت باید شماره جدیدتو در گوشیش سیو کنه

سیامک 1395/04/29 ساعت 00:45

سلام
یک نفر هست با ایدی های غریبه مزاحم من میشه میخوام یک کاریش کنم که با ایدی نا اشنا نتونه پیام بده بهم
باید چکار کنم ؟؟؟؟
ممنونم

فقط ریپورتش کن و بلاک

حسن 1395/02/08 ساعت 20:01

درود
این رو خودم میدونم که احتمالا بلاک شدم که دو ایمیل فرستادم و به ربات spambot پیام دادم اما هیچ کدام از این راه ها جواب نداد خیلی کار ضروری دارم ببخشید

متاسفانه ارسال ایمیل و ... تاثیری نداره
تلگرام خیلی دیر اقدام میکنه

حسن 1395/02/08 ساعت 15:24

با سلام خدمت مدیر عزیز
من مدت دو ونیم ماه است که نمی توانم به افراد ناشناس پیام بفرستم آن هم بدون دلیل !!!(نه گروه یا چنل دارم و نه با کسی در pv حرف زده ام)و وقتی یه افراد ناشناس پیام میفرستم این خطا را می دهد و کنار پیام به جای تیک علامت ساعت را نشان میدهد من مدت 1 ماه هم در pv با کسی صحبت نکرده ام و تابحال دو بار هم ایمیل فرستاده ام اما جوابی داده نشد و حتی به ربات مخصوص (spambot)مراجعه کردم اما تاکنون جوابی دریافت نکرده ام لطفا به من کمک کنید

بلاک شدین

حامد 1395/02/07 ساعت 17:04

سلام
من تازه یک حساب تلگرام ساختم ولی وقتی میخوام به کسی پیام بدم این پیام و برام میده
تا به حال حساب تلگرام با این شماره نداشتم

حتما قبلا ثبت نام بود
یا شماه مجازی نباشه؟

وحید 1395/02/06 ساعت 20:39

ممنون از راهنمایی موفق باشی

وحید 1395/02/05 ساعت 00:32

میشه بیشتر توضیع بدین

کجاشو متوجه نشدی؟

مجتبی 1395/02/03 ساعت 09:34

توی آپدیت جدید تلگرام باید هر دو طرف شماره همو داشته باشن وگرنه پیام ارسال نمیشه - پس اگه دیدید پیام ارسال نمیشه ممکنه طرف ماقبل شماره شمارو نداشته و ربطی به ریپورت بودن نداره - از طریق ربات @spambot می تونید ببینید ریپورت شدید یا نه

وحید 1395/02/02 ساعت 21:58

من که بلاک شدم میتونم به حالت قبل برگردم

بله میشه

وحید 1395/01/31 ساعت 21:49

باسلام من برای چت کردن یا اددکردن بعضی از دوستانم که اسم وشمارشون تو گوشیم سیوه هم مشکل دارم وتلگرام این پیامو میده
sorry,you can only add mutual contacts
togoups at the moment
چکار باید بکنم؟ باتشکر

شما بلاک شدین و برای اینکه بتونین پیام بدین باید شمارتون تو گوشی اونا سیو باشه

reza 1395/01/18 ساعت 15:28

بابا من چیکار کنم من ی نتورکرم و کارم با این گوشیه اخه کسی من و بلاک نکرده چرا اینجوری شده نمیدونم چیکار کنم کمککککککککککک

اسپم شدن فقط پیام خصوصی نیس
اد کردن به گروهها و کانال ها هم باعث بلاک شدن میشه

. 1395/01/03 ساعت 19:29

سلام
اگه به کسی از طرق آیدی شخص ..@ پی ام بدیم طرف شماره ما رو خواهد دید آیا؟

سلام
اگه شمارتون و داشته باشه یا شمارشو داشته باشد میفهمه ولی هیچکدوم شماره همو نداشته باشین نه

spam@telegram.org

کاظم 1394/10/04 ساعت 08:18

سلام منم همین مشکلو دارم تلگرامو تولپ تاپ نصب کردم اگه اکانتمو پاک کنم بایه شماره دیگه ثبت نام کنم درست میشه؟

بله

Saeed 1394/09/28 ساعت 20:19

نیاز نیست ایمیل کنید.. به طرف مقابل که پیام نمیره باید بگید شمارتون رو توگوشیش سیو کنه.. وقتی سیو کرد چند تا استیکر بفرسته.. مشکل حل میشه....

وقتی بلاکیم چجوری به طرف بگیم شمارمون اینه
اینی که تو گفتی فقط به درد آشنایان میخوره

Mohammad 1394/08/16 ساعت 05:02

SPAM

ارسام 1394/08/07 ساعت 23:46

سلام مدیر وقتتون بخیر برا إرسال نشدن پیام ها تو pv کسایی که شمارم سیو نیست گوشیشون راه حل دارین؟منتظر جوابتون هستم

هنوز هیچ راهی پیدا نشده

من راه حل این مشکل رو به صورت کامل و دائم بلدم هر کی آموزشش رو خواست بیاد تلگرام من میگم بهش
http://telegram.me/emperatoor18
09016458922
اگه نتونستید با ای دی پیام بدید از طریق شماره پیام بدی
مدیر لطفا نظر رو منتشر کن خودتهم بیا آموزشش رو بگم بهت بذار رو سایتت فداتشم

reza 1394/07/26 ساعت 17:19

دیگه هیچ وقت درست نمیشه من دلت اکانت هم زدم ولی بازم نشد...حدود30تا ایمیل هم فرستادم الان 3 ماهه نمیشه که نمیشه

بله درسته
اکانت من هم همینجوری شده
الان سه هفته درست نشد

حمید 1394/07/21 ساعت 17:25

سلام من تلگرام بعد یک هفته درست نشد . ایمیل هم براتون فرستادم . چه باید بکنم ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد