بانک گروههای تلگرام - پشتیبانی تلگرام در ایران

گروه های تلگرام , تبلیغ کانال , افزایش بازدید پست , استیکر تلگرام , لایک و نظرسنجی های تلگرام , خرید ممبر و آموزشهای پیامرسان تلگرام در ایران

بانک گروههای تلگرام - پشتیبانی تلگرام در ایران

گروه های تلگرام , تبلیغ کانال , افزایش بازدید پست , استیکر تلگرام , لایک و نظرسنجی های تلگرام , خرید ممبر و آموزشهای پیامرسان تلگرام در ایران

تلگرام فیلتر نشده

جایگاه پیام‌رسان‌های موبایلی یا همان سرویس‌های OTT در جوامع به حدی رسیده که کاربران موبایل را سخت درگیر ارتباطات مبتنی بر IP کرده و روز به روز بر اهمیت ابزارهای ارتباطی افزوده می‌شود. وی‌چت، واتس‌آپ، تانگو، وایبر و اخیرا هم تلگرام از جمله پیام‌رسان‌های رایجی هستند که با توجه به ماهیت خارجی‌شان هر از چند‌گاهی حرف و حدیث‌هایی پیرامون مسدودسازی آنها مطرح می‌شود تا امنیت کاربران حفظ شود.

وی‌چت خیلی وقت پیش به دلیل ماهیت غیر‌اخلاقی و قابلیت جست‌وجوی کاربران اطراف (Near by) فیلتر شد و اخیرا پس لرزه‌های آن دامن وایبر را هم گرفته و استفاده از آن را برای بسیاری از کاربران غیر قابل ممکن کرده است. در حالیکه کندی‌های وایبر از مرز چند ماه می‌گذرد، کاربران آن به سمت نرم‌افزار تلگرام سرازیر شده‌اند.

روز گذشته بسیاری از کاربران تلگرام خبر از مسدودسازی این شبکه موبایلی دادند و برخی اخبار هم به فیلتر شدن آن پرداخت؛ این پیام‌رسان با توجه به اینکه همچنان برای اغلب کاربران فعال است ظاهرا توسط برخی شرکت‌های محدود ارتباطی برای کاربران مسدود شده است.

برخی اخبار به مسدودسازی تلگرام توسط مخابرات اشاره کردند در حالیکه این سرویس برای بسیاری از مشترکان مخابرات همچنان فعال است؛ برای پیگیری این موضوع تماسی با یکی از کارشناسان مخابراتی داشتیم که سریعا آن را تکذیب کرد و گفت اگر هم‌چنین اتفاقی افتاده احتمالا اختلال مقطعی بوده اما باز هم بعید می‌دانم این اتفاق افتاده باشد زیرا دستور فیلترینگ را شرکت ارتباطات زیرساخت اجرا می‌کند.


منبع : www.irankhabar.ir

نظرات 1 + ارسال نظر
cut 1394/07/08 ساعت 09:30

سلام
مخابرات استان مرکزی 2 روز هست که مسدود هست ، حتی سایتش هم باز نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد