بانک گروههای تلگرام - پشتیبانی تلگرام در ایران

گروه های تلگرام , تبلیغ کانال , افزایش بازدید پست , استیکر تلگرام , لایک و نظرسنجی های تلگرام , خرید ممبر و آموزشهای پیامرسان تلگرام در ایران

بانک گروههای تلگرام - پشتیبانی تلگرام در ایران

گروه های تلگرام , تبلیغ کانال , افزایش بازدید پست , استیکر تلگرام , لایک و نظرسنجی های تلگرام , خرید ممبر و آموزشهای پیامرسان تلگرام در ایران

قابلیت استفاده از استیکرهای تلگرام مسدود می‌شود



وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور اعلام کرد که قرار نیست تلگرام یا هیچ شبکه‌ی اجتماعی دیگر فیلتر شود اما به شرط اینکه قوانین کشور در آن‌ها زیر پاگذاشته نشود. تلگرام نیز فیلتر نخواهد شد اما قابلیت استفاده از استیکرها به دلیل ساخت و اشتراک گذاری استیکرهای غیرمجاز، مسدود می‌شود.


محمود واعظی - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور که در سفری دو روزه در استان همدان حضور یافته بود پس از رونمایی از نخستین سیستم رایانش در باره‌ی شبکه‌های اجتماعی نیز اظهار نظر کرد.

واعظی در باره‌ی استیکرهای توهین آمیز در تلگرام گفت:

مسئولین تلگرام با همکاران این نهاد تماس گرفته و عذر خواهی و عنوان کردند سیستمی برای همه کاربران دنیا طراحی کرده‌اند که کاربر بتواند استیکر بسازد، اما نمی‌دانستیم برخی کاربران در ایران از این موضوع سو استفاده می‌کنند بنابراین مسئولان تلگرام عنوان کرده‌اند این امکان را در ایران مسدود می‌کنند تا بتوانند در ایران حضور داشته باشند.  در پاسخ آنان عنوان کردم که در صورت عدم تکرار این موضوع، این نهاد نیز ممانعتی از فعالیت تلگرام در ایران ندارد و تلگرام در ایران مسدود نمی‌شود.

واعظی در ادامه به فعالیت شبکه‌های اجتماعی دیگر نیز اشاره کرد و گفت:

هر شبکه اجتماعی که در ایران در حال فعالیت است، محدودیتی برای آن نداریم اما اگر بخواهد قوانین ایران را زیر پا بگذارد و محتوای غیر اخلاقی در آن انتشار یابد، قطعاً تحمل نمی‌کنیم.



منبع : زومیت

نظرات 1 + ارسال نظر
masoud.est 1394/05/04 ساعت 20:18

لطفا ایمیل (تماس با ما) تون رو چک کنید...
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد