بانک گروههای تلگرام - پشتیبانی تلگرام در ایران

گروه های تلگرام , تبلیغ کانال , افزایش بازدید پست , استیکر تلگرام , لایک و نظرسنجی های تلگرام , خرید ممبر و آموزشهای پیامرسان تلگرام در ایران

بانک گروههای تلگرام - پشتیبانی تلگرام در ایران

گروه های تلگرام , تبلیغ کانال , افزایش بازدید پست , استیکر تلگرام , لایک و نظرسنجی های تلگرام , خرید ممبر و آموزشهای پیامرسان تلگرام در ایران

حذف مخاطبین قدیمی در تلگرام


مسنجر تلگرام به محض نصب روی تلفن همراه شما مخاطبین سیو شده در سیم کارت و گوشی شما را در لیست دوستان ذخیره میکند.

بر خلاف مسنجرهای دیگه با حذف شماره طرف از گوشی اون مخاطب همچنان در تلگرام شما باقی میماند.

در این آموزش به شما یاد میدهیم چگونه یک مخاطب را برای همیشه از تلگرامتان حذف کنید


ابتدا شماره ی مورد نظر را از تو گوشیتون حذف کنید...

وارد تلگرام شوید گزینه ی منو ی گوشی یا سه خط بالای تلگرام را انتخاب کنید...

سپس گزینه ی New Secret Chat را انتخاب کنبد...



حذف مخاطبین قدیمی


مخاطبی که میخوایید حذف کنید را انتخاب کنید و روی آن بزنید به حالت گفتگو بروید...





طبق شکل بر روی نام و عکس آن مخاطب در بالای صفحه کلیک کنید...




سپس وارد صفحه جدیدی میشوید از بالا گزینه ی سه نقطه را انتخاب کنید و از لیست باز شده گزینه ی Delete را انتخاب کنید...



بر روی Ok بزنید...


مخاطبین در تلگرام

اکنون به صفحه ی قبلی برگردید و حالا گزینه ی سه نقطه در این صفحه را بزنید...
و از لیست باز شده گزینه ی Delete Chat را انتخاب کنید...


مخاطب تلگرام



OK را بزنید...



مخاطب قدیمی

کار تمام است آن مخاطب برای همیشه از لیست شما حذف شد.
اگر دوباره آن شماره را سیو کنید همین کارهارو برای حذف مجدد باید انجام دهید.
حتما قبل از این کارها لیست مخاطبین مخفی گوشی خود را چک کنید تا شماره ی مورد نظر اونجا سیو نباشد.


نظرات 10 + ارسال نظر
محمد 1396/09/20 ساعت 12:29

با سلام مرسی از راهنماییتون فقط یه اشکال هست بعد از پاک کردن سه تا اکانت برا چهارمین شماره این پیغام میده
An error occerredباید چکار کنم و تعداد حذفیات اکانتم زیاده راهی هست باهم حذفشون کنم

اگه موبوگرام نصب کنی میتونی دسته جمعی پاک کنی

سحر 1395/12/26 ساعت 21:14

ببخشید من هردفه پاک میکنم دوباره لوگ اوت میکنم یا با ی برنامه شبیه تلگرام وارد میشم دوباره همه مخاطبای پاک شده میان چیکار کنم که نیان اون مخاطبایی ک تلگرام ندارنم میان پایین مخاطبام اونام نمیخام باشن چکار کنم ممنون

دیلیت اکانت

مهنا 1395/08/22 ساعت 17:08

سلام شما گفتین ک تلگرامم بروز رسانی کنم مخاطب دیلیت اکانت کرده درست میشه حذف میشه الان پاک میشه دوباره وارد قسمت بلاک میشم اسمش هست چیکار کنم ممنون میشم کمک کنین

مهنا 1395/08/18 ساعت 13:15

سلام ی مخاطب بلاک کردم الان میخوام حذف کنم از بلاک نوشته مخاطب دیلیت اکانت کرده الان از قسمت بلاک حذف نمیشه لطفا راهنمایی کنید ممنون

فرق نداره میشه ، شما تلگرامت و بروزرسانی کن

افسین 1395/08/09 ساعت 09:47

سلام
مخاطبی رو حذف کردم. آیا هنوز تو لیست مخاطبینش هستم؟ آگه آره، چطور میشه نباشم؟

شما کاری نمیتونی بکنی

کمال 1395/05/15 ساعت 00:38

سلام
من یک نفر رو حذف کردم از مخاطبام ولی تو یه گروهی هست و تا میرم روش شمارشو برام نشون میده
من نمیخوام شمارش رو هم حتی ببینم
میشه یکاری کرد که شماره طرف حذف بشه؟
تکرار میکنم شمارش تو گوشیم یا لیست مخاطبام نیست فقط تو گروه رو پروفایلش که میرم هست که میخوام نباشه . راهی هست ؟

چون که اون هنوز شمارتو داره برای همین تو هم میتونی شمارشو ببینی. ره حلش اینه که اونم شمارتو از گوشیش پاک کنه

پری 1395/03/29 ساعت 11:39

سلام میخوام اسم افراد بلاک شده را از لیست بلاک حذف کنم اما unblak نشن. یعنی بلاک باشن اما در لیست بلاک هم نباشن. کلا حذف شن. آیا امکان دارد؟

خیر

مریم 1395/03/19 ساعت 00:22

سلام اگه دوباره بخوایم یه مخاطب و که حذف کرده بودیم برگردونیم باید چیکار کنیم

تو تلگرام ویندوز new contact
تو اندروید هم وقتی طرف بهت مسیج بده و شمارتو داشته باشه بالای صفحه add میاد که بزنی مجددا میاد تو مخاطبین تلگرامت

جاری 1395/01/22 ساعت 11:22

سلام بعد از آپدیت برمیگرده شماره ها

نه برنمیگرده

محسن 1394/12/11 ساعت 01:57

سلام ، چطور می شود تعدادی از مخاطبین را یکجا از مخاطبین تلگرام حذف کرد

با موبوگرام میشه علامت زد یجا حذف کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد