بانک گروههای تلگرام - پشتیبانی تلگرام در ایران

گروه های تلگرام , تبلیغ کانال , افزایش بازدید پست , استیکر تلگرام , لایک و نظرسنجی های تلگرام , خرید ممبر و آموزشهای پیامرسان تلگرام در ایران

بانک گروههای تلگرام - پشتیبانی تلگرام در ایران

گروه های تلگرام , تبلیغ کانال , افزایش بازدید پست , استیکر تلگرام , لایک و نظرسنجی های تلگرام , خرید ممبر و آموزشهای پیامرسان تلگرام در ایران

آموزش ساخت ایدی در تلگرام


تلگرام این قابلیت را داره که شما برای خود یک ایدی ایجاد کنید و با استفاده از ایدی یکدیگر را اد کنید، با این روش دوستانی که از فاش شدن شماره همراهشان میترسند میتوانند به صورت امن در این مسنجر فعالیت کنند.


برای ساخت آیدی مراحل زیر را انجام دهید:


ابتدا دکمه پایین (منو ) گوشی یا سه خط بالا را زده تا منو باز شود از منو گزینه Settings را انتخاب کنید



در صفحه جدید باز شده قسمت Username را انتخاب کنید




حالا شما باید ایدی مورد نظر خود را وارد کنید (ایدی فقط باید عدد و حروف انگلیسی باشد)





آیدی شما ساخته شده است و میتوانید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید تا شما را اد کنند.






نظرات 9 + ارسال نظر
خیلی ممنون جواب داد 1397/04/28 ساعت 16:06

مریم تقوا 1395/09/20 ساعت 12:03

با عرض سلام و خسته نباشید
من تمام مراحل فوق را انجام داده ولی وقتی علامت تیک بالای صفحه را می زنم پیغامan error occurred را می دهد. در صورت امکان راهنمایی بفرمایید. خیلی از زحماتتان متشکرم.

میگه یک خطایی رخ داده
من از اینجا که نمیتونم بدونم مشکل گوشی یا اینترنت شما چیه

خودم 1395/07/23 ساعت 14:49

سلام من وقتی میخوام کسی رو باایدی اد کنم نمیشه راهنمایی کنید لطفا

آموزش و بخون

زهرا 1395/06/08 ساعت 14:11

خوب اگه دیلیت اکانت بشه ما چجوری پیدا کنیم شخص مورد نظرو؟

نمیشه

اتناجون 1395/05/15 ساعت 18:18

قلب:خیلی ممنونم از راهنماییتون

negar 1395/04/08 ساعت 15:44

دلیل نوشتن peer_id_invalidچیست

یعنی آیدی نامعتبره

حامد 1395/02/13 ساعت 14:00

درود بر شما من موقع ساختن گروه با این ارور مواجه میشم PEER_ID_INVALID علت چیه ؟ ممنون میشم راهنمایی کنین

مونا 1395/02/12 ساعت 13:45

سلام خسته نباشید/راستش من ای دی یک نفر رو دارم میخاستم بپرسم اگه ادش کنم میتونه شماره منو ببینه یا نه؟ وسوال دومم اینه که اگه من ای دی خودم رو به اون شخص بدم که اون ادم کنه باز هم شماره من مخفی هست یا نه خواهش میکنم جواب بدین ممنون میشم

Amirmohamad137000@gmail.com 1395/01/25 ساعت 14:09

داش با سلام من تلگرامم نصب شده بود الان میشه کسانی که قبلن نصب کردن ایدی بزنن؟

اره
میتونی چندین بار آیدیتو عضو کنی و هر وقت خاستی میتونی آیدی بزاری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد